Jestem copywriterem i specjalistą ds. content marketingu tworzącym
treści szczególnie w dziedzinach digital, e-commerce i IT, aczkolwiek
pisałem także na wiele innych tematów — od lotnictwa, po MedTech.
Potrafię odnaleźć się w każdej branży. Mam 14-letnie doświadczenie w
pracy przy projektach marketingowych.
Pisałem teksty blogowe i dla social media, kampanii SEM, stron
internetowych, landing pages, case studies czy mailingów. Pracowałem
też przy projektach SEO w specjalistycznej agencji. Moimi klientami byli
m.in. nazwa.pl, InPost czy Uniwersytet Jagielloński. Tworzę także strategie content marketingowe.
Znam takie narzędzia jak Surfer SEO, Ahrefs, Planer słów kluczowych,
Mailchimp czy narzędzia AI i programy do zarządzania zadaniami.
Potrafię tworzyć grafiki w Canva. Pracowałem w metodologii Agile.
Prowadziłem nie tylko kampanie contentowe, ale także działania w Meta
Ads i Google Ads. Moje portfolio znajduje się pod adresem
https://cutt.ly/YrwVGKf.
Jestem z wykształcenia polonistą/kulturoznawcą oraz saksofonistą. Po godzinach tworzę muzykę w nurcie szeroko pojętego indie.